Sunday, December 25, 2011

diz could be a very nice goodbye~~

Assalamualaikum wbt..

entry yg cukup simple utk digarap..
tinggal beberapa minggu lg utk tinggal di ump
xsampai sebulan..
bakal meninggalkan 1001 kenangan bitter or sweet..
ade yg sedih nk tgglkan zaman kampus..
ada yg gembira..
bg aku???biase2 saje..owhh mungkin hati aku kering..hehe
tp itu tidak ade kena mengena ng tajuk entri ak
ape yg ingin aku kupaskan adalah
disaat akhir tinggal di kampus dan setelah berpenat lelah tidak cukup tdo dan bermacam2 lg bersama teman2 membuat final year project..tiba masa utk says a very nice goodbye
presentatation yg sgt ceria dgn soalan yg sgt sweet sehingga tidak mampu utk dijawab..
bertubi2 ditanya soalan yg tidak masuk akal adalah antara kenangan terakhir di kampus
mungkin ade yg akn ckp adat belajarlaa..
ade aku kesah dgn sikap positif kamu itu???
kalau tidak tau tentang tempat ataupn teknik jgn menidakkan dgn berkata "ubah results discussion, knape nk pecahkn kawasan tue kpd dua dan bla bla bla"
ini hanya projek sarjana muda,projek xjd pn its still ok..knape perlu berlaku kejam??
kami hanya buat yg termampu sbg 1st batch utk psm..
tidak mmpunyai senior sbg reference..perlukah anda bertindak kejam????
persoalan yg hanya tinggal persoalan..
stdy week tp masih betulkan thesis..bile nk start stdy neh????susahlaa nk puaskan hati semua org..len org len tastenye..kte?sekadar mengikut flow je..
mengeluh??mengeluh tidak boleh siapkan thesis..jd buat jgn mengeluh..(nh pesanan ikhlas buat diri aku sendiri..)
lastly,this is a very very nice goodbye for us...thank you!

p/s:mungkin rezeki aku dpt panel-panel yg hot stuff kot..(T_T
)

4 comments:

haziq said...

aku lg bes.. msih wat exp time study week.. tah ble nye nk stadi.. petrochem da r bnyk gle..

syamim said...

tau xpe..petrochem dh ar susa..
tp kalo exp ko xjd xpyh proceed ar,xbyk ms dh tgl..nesh punye exp xjd pn tp ok je juz wt je kt thesis sbb nape xjd..

Kierul Amin said...

gudbai senior :)

syamim said...

kemaen gudbye dio..sket ag wt thesis,wt sdri jgn tny senior..hehehhe