Friday, December 10, 2010

kamu bilang benci

kalau kamu benci padaku..
xmengapa..
kerana aku yakin ada yg masih menyayangiku..

kalau kamu betul2 benci padaku
xmengapa..
kerana aku yakin dan pasti ada yang masih menyayangiku

kalau kamu masih lagi benci padaku
xmengapa..
kerana kamu mmg seorang yg tegar..
dan aku tidak mampu berbuat apa2
hanya mampu rasa dan melihat
tp aku harus yakin walaupn ada yg membenci
yg menyayangi aku tetap ada..


p/s:walaupun begitu aku tetap rs sdih krn kamu membenciku..

3 comments:

ABU BAKAR @ BURN said...

wowww... nie ape kes ade orang benci2 plak nie..
mesti dier jeles sebab ko lagi comel dari dier kan, ahahaha... tapi aku lagi comel dari ko.. mesti dier lagi jeles ngan aku... wahahahaha

chah~ said...

why emily? why?

syamim said...

ben-wow time kasih ben ckp ak comel..t'haru ak..sob2 x dia xjeles pn ng ko..kire phm2 arr nape..hahahaha

chah-i dont know!