Sunday, December 20, 2009

tochey tochey....hehe

mggu nh mggu plg best utk ak...
bestnye sbb ak dpt sponsor...huhu
tochey tochey utk ma,abah n abg2 ak...hoho
sbb ma ak bg ak jam bru
abah ak blanje ak mc'value lunch wlpn bkn hepi meal(sy kanak2 lg ok..hehe)
abg kime ak blanje ak purse bru n big apple donuts...
abg joe n daniel ak blnje sate..yeayeay
ak sgt2 gumbira...tochey everybodi...
tochey2 gak sbb abg2 ak tlg byr sume bil2 n brg dapur kt umh...
cm best lak bile dh keje dpt tlg ma n abh (ak bile lg??uhuk)
n xlupe gak wt mmbe ak fatihah sbb tlg ak utk task yg mmbe ak bg...(mst ad org terase nh..ahakz)
pic utk sume tue nt2 arr...ak tgh mud mls..haha


p/s:makin dkt msk u ak rs ak makin mls...hoho

6 comments:

aensyue said...

wow,purse baru.ahkirnye dpt jugak.hehe.gud2

mohd fauzan said...

wow,jam bru.akhirnye dpt jugak.hehe.gud2
tp ak nk jd org yg trse 2 r
cm bes je
hihu

haziq said...

cam bes je jam bru.. hoho..
kate nk bli jam 10 hengget 2???
da de jam bru, nk plak ek pkai jm 10 hengget??
mak aku x bg pape..
die suh bsuh porch lg ade r..
toche2.. hoho..

syamim said...

to ain-purse bli kt wkf che yeh jh..huhu tp best arr asl free...ahakz

to pojan-nk jd org trase ekk??ye arr pojan ak tuju kt ko..phm2 arr ape ekk??hahaha

to aziq-jam ma ak bli pn murah je...ak xmnat jam mhl2 rugi..sbb tue ma ak bli...hoho aaa ko nh touchim lak bsuh porch..chill arr beb...

haziq said...

sdeh r..
da r beso.. nnti lame2 taff r tngan aku ni..
hoho..

syamim said...

eleh...
ko klu nk tough xleh touching2...hehe